PENGEDAR SHAKLEE KEMAMAN

Assalammualaikum...


NAK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DENGAN SEGERA ?
MALAS NAK TUNGGU POSMEN HANTAR ?

Salam perkenalan,


Saya NURUL AQIDAH AZAHAR SID 1074293 Pengedar Shaklee Kemaman, COD di area KEMAMAN dan kawasan yang berdekatan dengannya. Insyaallah saya akan hantar dengan secepat mungkin. Jangan risau, saya akan ajar cara pengambilan yang betul dan teratur. Lebih-lebih lagi bagi Set Kurus Shaklee dan Set Menyusu Shaklee.





Malah bagi yang ingin memulakan bisnes, jangan malu jangan segan. Saya akan ajar segalanya, buat page facebook, marketing,fb ads, buat blog, dan lain-lain. Kita akan belajar bersama-sama dengan sifu2 Shaklee. Jika takde masa nak jumpe, jangan risau kita akan buat kelas secara online.




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya :


NURUL AQIDAH AZAHAR

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)

sms/whatsapp 0174636210
Email: Aqidgirl_88@yahoo.com
Personal fb : Nurul Aqidah Azahar
Instagram : @azaharnurul
Twitter : @azaharnurul1

Post a Comment

0 Comments