Showing posts with label NUTRIWHITE SHAKLEE. Show all posts
Showing posts with label NUTRIWHITE SHAKLEE. Show all posts

Thursday, January 5, 2017

SKINCARE NUTRIWHITE SANGAT DICADANGKAN UNTUK SEMUA WANITA

Assalammualaikum...

Bukan mudah nak cari produk skincare yang sesuai dengan kulit. Kadang kala ia boleh menyebabkan kulit jadi kering atau melekit. Sebab itu la ramai yang kadang dah mula putus asa nak cari produk skincare yang sesuai dengan kulit mereka.




Skincare yang kita mesti akan cari adalah yang takde bahan merkuri, selamat dan berkesan digunakan. Ida sendiri memang cerewet bab skincare ni mahupun barang makeup..sebabnya takut akan merosakkan kulit.


Related image

Ini nak kongsikan testimoni pengguna produk skincare Nutriwhite shaklee.






Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?

1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah

Nak order segera ? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Sunday, December 18, 2016

7 TAHUN TANGGUNG RISIKO AKIBAT PILIH PRODUK YANG SALAH

Assalammualaikum...

Susah nak cakap. Sekarang dah macam-macam produk dah keluar. Ada tu sebab artis pakai kita pun teringin juga nak pakai tanpa selidik dulu sama ada produk tu sesuai atau tidak dengan kulit kita.





Ini la yang berlaku pada akak ni selepas 7 tahun menderita kulit muka yang berjerawat teruk akibat salah pilih produk pada tahun 2006. Sampaikan jadi malu nak ke mana-mana termasuk ke tempat kerja.Apatah lagi nak jumpa kawan-kawan..memang tak la kan.

Kawan sepejabat nasihatkan ke pusat rawatan kulit buat facial, masker dan banyak lagi tapi hampa. Kesannya semakin burukkan keadaan. Sehinggakan akak ni bertemu dengan produk Shaklee.



Selepas penggunaan 3-4 bulan produk Shaklee iaitu set penjagaan kulit Nutriwhite, GLA complex dan vitamin C serta Collagen powder. Muka akak ni dah kurang naik jerawat tapi kemudian menjadi berparut. Jadi akak ni telah mengambil pula Vitamin E bagi membantu hilangkan masalah parut jerawat tu. Selama 4 bulan penggunaan masalah parut jerawat tu semakin hilang.

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Alhamdulillah sehingga ke hari ni akak ni masih konsisten mengambil produk shaklee dan kulit akak ni pun semakin pulih dan cantik. Dah takde lagi masalah kulit ni

1. Collagen powder




Membantu mengembalikan keajalan dan melicinkan kulit

2. Set Nutriwhite shaklee


Set penjagaan kulit semulajadi yang dijamin selamat dan berkesan. 

3. GLA complex



Membantu memperbaiki hormon dan merawat kulit

4. Vitamin c



Bagus untuk kulit, mengurangkan jerawat dan membentuk kolagen yang baru

5. Vitamin E



Menghilangkan masalah parut berjerawat dan kaya dengan antioksidan.

Siapa sanggup kan tahan selama bertahun-tahun dengan masalah kulit berjerawat sampai macam tu sekali. Nak masuk pergi mana-mana mall pun rasa segan sebab memang akan ada promoter datang belek muka kita dan suggest macam-macam. Serius Ida pernah alami situasi macam tu. Rasa malu..segan..sampaikan selalu mengelak ke area skincare ni.


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Sunday, December 11, 2016

NUTRIWHITE SKINCARE TERBAIK DAN SELAMAT

Assalammualaikum...

Bukan mudah kan nak cari skincare atau set penjagaan muka yang sesuai dengan kulit kita. Serius bagi Ida memang susah nak cari yang sesuai sebab dari zaman remaja memang tak penah lekat dengan satu produk pun sampai sekarang.



Sebabnya bukan semua produk tu sesuai dengan kita. Itu la sebabnya kena tahu jenis kulit kita macam mana. Sama ada kulit kita jenis kering, berminyak atau kombinasi.

Image result for skin care products generic

Dan lagi satu mestilah kena pastikan bahan yang digunakan dalam produk. Jadi harapkan sebab artis pakai atau femes sampai masuk tv korang pun main beli je. Dah pakai pastu mula la habis rosak muka. Ada bahan merkuri dalamnya.

Jadi memang kalau bagi Ida, lebih cadangkan untuk cari skincare yang semulajadi dan dijamin selamat. Tambah kalau jenis kulit sensitif tu berhati-hati memilih produk skincare.

SET ASAS NUTRIWHITE SHAKLEE



1. GENTLE DEEP FOAMING CLEASER

- Membersihkan dan menyegarkan kulit
- Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
- Lembut dan menyegarkan

2. ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION SPF 15


- Licin serta kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit kesan daripada cahaya matahari
- Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit
- pelembap yang bertindak daripada semua sudut ini melindungi anda daripada kesan-kesan memudaratkan cahaya matahari
- membantu membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran

3. SOOTHING RADIANCE WHITENING SOFTENER


- Ia lembut dan mengembalikan kulit pada pH yang seimbang
- Kulit berasa lebih segar dan tegang dengan Rosemary
- Kudzu menegangkan dan mencerahkan
- Marshmallow melembapkan
- Ianya sangat berkesan





Nak dapatkan skincare terbaik dan selamat ni?

Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Saturday, August 27, 2016

SUAMI TERKEJUT LIHAT PERUBAHAN SELEPAS MASA 3 HARI!!

Assalammualaikum...

Pernah ada yang bertanya produk skincare apa yang sesuai dan berkesan? Risau nak beli produk skincare sekarang ni. Takut ada bahan-bahan berbahaya..taknak nanti kulit tiba-tiba jadi terbakar.



Jangan main-main ye dengan produk sebarangan yang ada sekarang ni. Kalau ada bahan merkuri binasa la kulit. Ada tu nampak kesan sangat cepat tapi lepas stop guna produk tu habis muka. Ada tu sampai lepas beberapa tahun nampak kesan sampingan produk tertentu.

Image result for flawless face

Ni nak citer psal produk skincare Shaklee iaitu Nutriwhite Shaklee. Ramai sebenarnya tak tahu Shaklee bukan sahaja ada produk kesihatan malah produk-produk lain termasuk la skincare. 

Nutriwhite ni disyorkan untuk wanita atau lelaki diluar sana yang takde sebarang masalah kulit sensitif. Walaupun ada juga beberapa rakan Shaklee yang ada masalah kulit jerawat gunakan Nutriwhite ni jadi sesuai dah sangat berkesan.

Gabungan bahan aktif dan mentah dari 16 buah negara menjadikan skincare ini memberi kesan yang sangat optimum. Malah kandungan vitamin C derivatif (ascorbyl/glucoside) terbukti selamat dan campuran 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit

LEBIH PUTIH,LEBIH CERAH dan LEBIH BERCAHAYA.

Tak percaya?

Akak ni telah menggunakan set Nutriwhite Shaklee dan dalam masa 3 hari sahaja dah nampak perubahan. Sampaikan suami tegur la muka nampak makin cantik dan berseri-seri. Mana tak kembang semangkuk kalau suami tegur.

Biasa suami ni memang susah skit nak tegur peubahan isteri. Kadang tak perasan pun..ni sekali suami perasan plak. Mana tak rasa bunga-bunga dalam hati. Rasa meroket hati tu ke langit.hehehe



Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?
1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah 


Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Sunday, October 25, 2015

5 TIPS MENCUCI MUKA DENGAN BETUL,ELAK KULIT BERMASALAH

Assalammualaikum..

Salah satu masalah punca jerawat atau kulit bermasalah adalah kesalahan semasa mencuci muka atau solekan pada muka. Kita dibahagikan kepada 3 jenis kulit iaitu kulit kering, kulit berminyak dan kulit kombinasi/sensitif.


Ketiga-ketiga jenis kulit ni memerlukan rawatan jenis kulit yang berbeza mahupun dari segi jenis produk atau pencuci. Ini Ida nak kongsikan 5 tips mencuci muka dengan betul.

5 TIPS MENCUCI MUKA DENGAN BETUL

1. Basuh muka dengan air suam


Bagus sebenarnya membasuh muka dengan air suam kerana ia akan membantu membuang kotoran daripada kulit. Jangan air tu terlalu panas sebabnya ia akan pula menyebabkan kulit korang akan bertambah kering. 

2. Jangan cuci muka berlebihan


Sebaiknya jangan terlalu kerap mencuci muka. Cukup la hanya 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam. Mencuci muka terlalu kerap akan menyebabkan kulit menjadi kering.

3. Cuci solekan sebersihnya


Pastikan sebelum tidur atau mencuci muka. Bersih solekan korang dengan sebersih-bersihnya. Jangan tertinggal skit pun. Bila masih ada sisa solekan ini akan menyebabkan kulit korang akan timbul jerawat dan bermasalah.

4. Sapuan serum selepas mencuci muka


Selalunya orang akan menggunakan toner atau pelembap selepas mencuci muka. Jika tiada boleh hanya menggunakan serum atau minyak kelapa dara. Ini akan membuatkan kulit lebih anjal dan lembap.

5. Penggunaan jenis produk pencuci yang betul


Perlu diingatkan tak semua jenis kulit boleh menggunakan jenis produk pencuci yang sama.

Kulit kering- produk berasaskan krim
Kulit berminyak- produk berasaskan gel
Kulit kombinasi/sensitif - produk berasaskan pelembap dan pencuci.

Apa beza kedua jenis set kecantikan ni?


Jadi jika korang ada masalah dengan penggunaan sebarang produk pastikan korang periksa semula apa jenis bahan yang digunakan dalam produk korang sama ada ia memang sesuai atau tidak dengan kulit korang.





Kebanyakkan kawan-kawan termasuk Ida sendiri ada masalah kulit kering dan berjerawat jadi Ida akan cadangkan untuk tukarkan kepada Set Enfuselle. Boleh terus klik untuk order atau hubungi Ida sendiri sebab bagi set enfuselle ada 2 jenis samada kulit berminyak atau kulit kering.

Nak order? sila kliK


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


Saturday, May 23, 2015

10 TIPS BERSIHKAN MUKA DENGAN BETUL,ELAK MUKA MACAM TANAH TERKUKUR

Assalammualaikum...

Penjagaan kulit muka yang sentiasa lembap dan segar semestinya sangat penting. Lebih-lebih bagi muka yang mempunyai masalah jerawat yang teruk. Bagi yang mempunyai masalah macamni sememang kena sentiasa berhati-hati terutama ketika membersihkan muka. Di sini Ida kongsikan 10 tips bersihkan muka dengan betul.



10 TIPS BERSIHKAN MUKA DENGAN BETUL

1. Pilih produk yang betul
Produk pastinya yang boleh menanggalkan kotoran dan memberikan kelembapan pada kulit bukannya memberikan rasa yang pedih pada kulit.


2. Jangan berlebih
Jangan terlalu kerap membersihkan muka. Cukup hanya 1-2 kali sehari sahaja. Ini kerana ia akan menganggu penghasilan minyak pada kulit yang sememangnya bagus untuk kulit. Terutamanya pembersihkan yang kerap pada waktu malam patut dielakkan.

3. Suhu air yang betul
Suhu air yang paling bagus adalah air suam. Ada orang cakap air panas untuk muka liang roma dan air sejuk untuk tutup semula. Tapi yang pasti air panas menyebabkan kulit lebih kering.

4. Skrub muka
Boleh nak skrub muka tapi janganlah terlalu kerap. Cukuplah 2-3 kali seminggu.

5. Bersihkan betul-betul
Pastikan korang bersihkan muka dengan bertul-betul bersih. Ada orang tu time bersihkan muka kemain cepat die tenyeh muka tu. Buatlan massage skit kat muka tu. Biar kena kat semua tempat termasuk bawah rahang,hidung dan garis rambut.


6. Jangan gosok dengan tuala.
Ni tidak selepas je cuci muka. Die gosok kemain muka tu dengan tuala. Sepatutunya lekapkan je kat muka tu. Jika tak ni memberikan kulit yang kurang elastik paling teruk kulit jadi kendur.

7. Pelembap
Jangan tangguhkan penggunaan pelembap selepas mencuci muka. Kalau boleh jangan lambatkan selepas membersihkan wajah.

8. Banyak produk
Elakkan menggunakan terlalu banyak produk. Pastikan ia selamat dan semualajadi yang memberikan kesan pada masa yang panjang seperti serum.

9. Elak takut minyak
Ramai yang tidak tahu produk yang berasakan minyak sangat bagus untuk kulit. Minyak dapat tanggalkan kotoran dengan berkesan Pilih produk yang ada campuran aprikot,bunga matahari dan biji anggur.

10. Produk semualajadi
Pastikan produk yang digunakan untuk bersihkan wajah adalah semualajadi. Elak dari yang ada bau pewarna atau bahan kimia yang boleh menyebabkan iritasi pada kulit. Baca label dulu. Jangan main pilih je mentang-mentang murah kan.


PENCUCI MUKA SEMULAJADI DAN TAHAN LAMA



Ini salah satu produk pencuci muka yang berasaskan tumbuhan semulajadi dan tanpa bahan kimia dan pewangi/bau. Ia tidak akan menyebabkan iritasi pada kulit. Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleaser

Kandungannya adalah :

- Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen

Tapi yang paling best ia sangat menjimatkan dan tahan lama. Letak skit je dah banyak buih dan tahan dalam masa 9 bulan-1 tahun. Berbaloi kan?



Nak order? sila klik

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

Monday, February 2, 2015

KULIT LEBIH CERAH,SUAMI TENGOK MATA TAK BERKELIP SAMPAIKAN.....

Assalammualaikum....

Normal sebagai seorang wanita kita inginkan kulit lebih cerah. Mungkin ramai yang tahu,Shaklee juga ada skincare terbaik selain dari Marykay,SKII dan lain-lain. Okeh skincare yang Ida akan ceritakan ialah Nutriwhite Shaklee.




Skincare terbaik Nutriwhite ini amat sesuai untuk wanita yang kulit normal tanpa sensitiviti atau jerawat yang teruk. Ini kerana skincare ini lebih kepada mencerahkan kerana kandungan vitamin C yang sangat tinggi. Thatway ia menjadikan kulit lebih cerah dan putih.

Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?

1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah anda.




Sekilas info tentang skincare Nutriwhite Shaklee

Skincare ini dilakukan ujian secara menyeluruh oleh pakar-pakar dan saintis di Jepun dan Amerika. Gabungan bahan aktif dan mentah dari 16 buah negara menjadikan skincare ini memberi kesan yang sangat optimum. Malah kandungan vitamin C derivatif (ascorbyl/glucoside) terbukti selamat dan campuran 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit 

LEBIH PUTIH,LEBIH CERAH dan LEBIH BERCAHAYA.

Mana la si suami tengok mata tak berkelip-kelip sampaikan tertumpah air kopi kat baju.hhehhehe...

Nak tahu kebaikan setiap produk boleh klik di sini




Jadi wanita-wanita diluar sana yang masih mencari-cari skincare terbaik untuk anda, boleh cuba skincare Nutriwhite shaklee ni. Insyaallah korang sendiri akan terkejut dengan hasilnya! Serius korang akan nampak kulit lebih cerah,putih dan berseri...

Nak order? sila klik di sini


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

Google+ Followers